一半回譩 一半继续

Belong - Cary Brothers

一个人:

《Belong》

wake up lonely with you by my side
醒时你在身旁仍感孤独
one more night it doesn't feel
就算多给我一夜也找不回感觉
there are movies playing in your eyes
你的双眼光华闪动
you dream of our fortunes
你梦想着我们的未来
but you're wrong.
但你错了
i don't belong to you
我不属于你

the moon is the only friend i have outside
月亮是我唯一的朋友
one more drink & i'll be healed
再饮一杯伤口便能愈合
i told you the words & then knew it was a lie
我曾向你许下承诺但那已成谎言
i wish i could offer an appeal
我多希望我能信守承诺
you're wrong
你错了
i don't belong to you
我不属于你
i don't belong to you
我不属于你

what i'd give for that first night when you were mine
我愿付出所有回到你还属于我最初的夜晚
tried with all that i have to keep you alive
倾我所有保你周全
i wasn't taught this way with a thousand things to say
但那不是我要说的话太多
i was born with a broken heart
我的心生来破碎
what i'd give for that first night you were mine
我愿付出所有回到你还属于我最初的夜晚
so i'll put this cigarette to bed
我放下这支烟
pull some sheets from off your side
为你盖上被
i put my arm around you safe in the night
在夜里拥你安然入眠
still dreaming of fortune
依然梦想着未来
but you're wrong
但你错了
i don't belong.
我不属于你
you're wrong
你错了
i don't belong.
我不属于你
you're wrong
你错了
i don't belong.
我不属于你
i don't belong.
我不属于你
i don't belong.
我不属于你


评论

热度(297)