一半回譩 一半继续

Pitch Black - Mazde、Lissa

存档灵魂:

Pitch Black
并 非 漆 黑 一 片


【歌词】


So, I won't let go
And leave and go
I got my dose bend box land on
Don't bring me on
I'm rubble on my own
I gotta fix what you did bitch
No, you never wanna know
You never gonna own me
Set free, all the things on me
尽管如此,我不会放手
不会离去
我愿我的躯壳坠落大地
不必管我
我要走入自我的废墟中
修复你留给我的伤
不,你永远不想懂
永远也不能理解我
尽管去吧,我承担所有的错。

Catch me
When I'm falling all alone
You're the one that holds me down
抓住我
当我孤独陨落
你是那个唯一能让我失落的。

Don't blame it all on me
I saw what they don't see
He got more people, evil
You kind of wish you'd be
As mystical as me
You just seem so damn feeble
You never gonna feel
What I feel when I see him
Out in the cold, close and please just
别把这一切归罪自我
我看到人们看不见的
罪恶摆弄众生相
想入非非,你欲望
莫测高深
你看起来却如此软弱
你永远不会感觉的到
当我窥见它我的感受
寒意侵蚀。

Catch me,
When I'm falling all alone
You're the one that holds me down
抓住我
当我孤独陨落
你是那个唯一能让我失落的。

The road ain't gonna hold us back
We once said we would capture that
I guess I am a messed alright
But ain't no pitch black
我走上了不归路
我们曾信誓旦旦
我想我深陷混乱
但并非漆黑一片。


评论

热度(16)